Nuon laat Diederik Jekel de energie van waarderen onderzoeken

In de laatste tv-commercial van de ‘luisteren geeft energie’ campagne staat ‘waarderen’ centraal.

De energieleverancier komt met het populair-wetenschappelijke format ‘Energie van waarderen’.

Wetenschapsjournalist Diederik Jekel onderzoekt samen met psycholoog Irith Koster wat meer waarderen fysiek en mentaal met ons doet en wat het kan doen voor kijkers in hun eigen leven.

Ella Hollander-Jalil, manager Branded content & engagement bij Nuon: ‘Met dit online content format willen we benadrukken hoe belangrijk het tonen van waardering is in menselijke relaties. Uit onderzoek blijkt namelijk dat waarderen niet vanzelfsprekend is. Wij Nederlanders zijn er niet goed in. Deze aflevering is de eerste stap om Nederland te helpen een beetje beter te leren waarderen. We doen dit als Nuon omdat we zelf streven naar goede, langlopende relaties met onze klanten. Waardering tonen is daarin cruciaal.
 


Credits
Bureau: Lemon Scented Tea
Productiemaatschappij: Bruut Amsterdam
Geluid: LAB-3
Verantwoordelijk bij klant: Ella Hollander-Jalil, Ingrid Von Seida

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie