De overeenkomst behelst een geïntegreerde tv- en onlinecampagne in de vorm van een wedstrijd om de nieuwe Cellerator Shudoh producten te promoten.
Kern van de campagne is de Puma Shudoh mini-site op alle negen MTV Europe Web sites. Bezoekers kunnen een reis naar Japan winnen waar ze mogen winkelen in een Pumawinkel in Tokio en op een ‘MTV night out’ worden getracteerd. Verder kunnen deelnemers screen savers, videos en artikelen downloaden van www.pumasoccer.com.
Om bezoekers naar de site te lokken wordt een tv-campagne ingezet, ontworpen door MTV. De tv-spot bevat materiaal uit een Puma trainingsvideo tegen het decor van een Japanse sushibar. De Nederlandse voetballer Jimmy Floyd Hasselbaink, speelt naast de Franse voetballers Nicolas Anelka and Robert Pires, Jose Luis Chilavert uit Paraguay en de Amerikaanse filmster Vinnie Jones een rol in het filmpje.
Zenith Media, onderdeel van de Publicis Groupe en Cordiant Communication Group, is verantwoordelijk voor de media-inkoop.
(Bron: AdAge Global)
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!