Readerhouse/ Hearst wordt Pelican Magazines

Uitgeverij Readershouse/Hearst Magazines verandert op 1 augustus de naam in Pelican Magazines Hearst.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De naamswijziging is een gevolg van de splitsing tussen de divisie sponsored magazines – tegenwoordig - en de divisie publieksbladen, zoals die onlangs is doorgevoerd.

De nieuwe uitgeverij komt direct met nieuwe titels, waaronder een overname van het blad Golf Estate, dat zich richt op gefortuneerde huizenjagers die een golfterrein in de buurt zoeken.

Directeur Frank Kloppert: 'Het is nog te vroeg om alle namen te noemen. Met enkele titels zitten we in de finale besprekingen, met andere voeren we alleen nog verkennende gesprekken. Maar het moge duidelijk zijn dat de nieuwe titels zullen mikken op dezelfde, welstandige doelgroepen die we met ons huidige pakket bedienen. Het gaat voor wat betreft de uitbreiding overigens om zowel bestaande als volledig nieuwe titels.'

is verder bekend van onder meer Carros, Nautique, En France en The Big Black Book. Pelican Magazines Hearst telt momenteel 25 werknemers en blijft voorlopig in Amsterdam gehuisvest. Wanneer het bladenportfolio compleet is, zal het aantal werknemers zijn gestegen naar ongeveer veertig.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie