Reclamegasten: met Pim Gerrits van KesselsKramer.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Big Shots maakt voor Adformatie een serie van 13 interviews met creatieven, onder de titel Reclamegasten. Voor de marketeer: wat beweegt zo iemand nou? Hier de vierde aflevering. Met van KesselsKramer.

Na zijn studie aan de Academie voor Journalistiek en radio en tv-werk voor o.m. KRO, TROS en VPRO is Pim Gerrits sinds 1994 copywriter bij bureaus als Publicis, Only, Direct Company, Lowe Live – en nu al zo’n 10 jaar in dienst van KesselsKramer, waarvan de laatste jaren als creatief directeur.

draagt bij aan de diversiteit van het bureau met zijn werk voor klanten als Ben, MTV, , CitizenM, SNS REAAL, Bavaria en Bol.com, maar ook met culturele projecten zoals uitvaartmuseum ‘Tot Zover’ en de ‘Held’-expositie voor het Rijksmuseum.

Daarnaast was Gerrits onder meer verantwoordelijk voor ‘s werelds eerste hondenbillboard, de première van de graf-abri en de albumfilm ‘Eigen Wereld’ voor hiphopgroep Opgezwolle.

Meer Reclamegasten:
-
-
-
-

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie