Ronald Voorn: 'Waarden zijn een enorme motor van gedrag'

Podcast Connect #021, met Ronald Voorn, merkstrateeg, wetenschapper en lector in de psychologie en beïnvloeding van consumentengedrag.

Ronald Voorn

Waaruit bestaat een sterk merk? Hoe worden zij geholpen door influencers en welke stiekeme spelletjes spelen die merken nu eigenlijk allemaal? In de podcast Connect. gaan Jody Koehler van Coopr in gesprek met Ronald Voorn. 

Ze bespreken de waarde van waarden binnen een organisatie. Voorns belangrijkste boodschap: blijf als marketeer naar je klanten kijken als mens, en niet als nummer.

Advertentie
advertisement

Gehoord in de uitzending

  • Gemiddeld genomen moeten merken 60% van hun tijd en budget investeren en 40% in het activeren daarvan. 
  • Lijstjes met salesfunnels zijn veel te arm voor de realiteit.
  • Herhaling is nog altijd belangrijk. Het versterkt het pad van associaties.
  • Waarden zijn een enorme motor van gedrag.
  • Invloed bij influencer marketing bestaat. Maar als je me vraagt welke invloed.. tsja.
  • Als je tot viraliteit wil komen dan heb je mensen nodig die in meerdere netwerken actief zijn. De zogenaamde weak tie bridges.

Links

Connecten met Ronald

Spreek Ronald Voorn vooral aan op Twitter.

iTunes en  Spotify

Luister ook via iTunesSpotify of hier Soundcloud.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie