Samsung, Nederlandse Energie Maatschappij, ING op voor Customer Experience Award

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Samsung, Nederlandse Energie Maatschappij en ING zijn genomineerd voor de Customer Experience Award, Post NL, opnieuw ING en Simyo zijn genomineerd voor de Customer Service Online Award.

De Customer Experience Awards zijn een initiatief van de NCCA, een belangenorganisatie van de callcenterindustrie. Op donderdag 24 april worden de winnaars bekend gemaakt. Volgens de juryvoorzitter Jessica Niewierra, Directeur Internet & Mobiel bij ABN AMRO, is er een aantal opvallende veranderingen in de inzendingen en aard van de cases waarneembaar : ‘Het aantal cases op het vlak van Webcare en Social media neemt toe. Verder zie je dat de menskant steeds belangrijker wordt. Men gaat steeds meer aandacht geven aan recruitment en retentie. Het adagium &;People make the difference&;, wordt steeds breder omarmd. En dat is een goede zaak.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie