Politie kiest Steam voor arbeidsmarktcommunicatie na Europese aanbesteding

Het werven van een groot aantal agenten in de komende jaren is een belangrijk deel van de opdracht.

De politie heeft opnieuw Steam verkozen als strategisch creatief reclamebureau voor haar arbeidsmarktcommunicatie. Dat is de uitkomst van de Europese aanbesteding rondom de werving van nieuwe politiemedewerkers.

Steam werkte de afgelopen vier jaar al als bureau voor employer branding voor de politie; met circa 65.000 politiemensen de grootste werkgever van ons land.
Het werven van een groot aantal agenten in de komende jaren is een belangrijk deel van de opdracht.

Sterke arm, sterke werkgever

Ook blijft het bouwen aan een sterk werkgeversmerk politie een belangrijke ambitie. Jobbranding campagnes voor hoger opgeleiden zullen daaraan bijdragen. Steam ontwikkelde daarvoor de afgelopen jaren onder andere een jobbranding campagne voor IT’ers en de prijswinnende campagne ‘Crimediggers’.

Steam is gespecialiseerd in externe en interne employer branding. Het bureau in Amsterdam werkt onder andere voor Achmea, Defensie, KPN, UMC Utrecht, 
de VU, PwC, LVNL en Triodos. Overige bureaus in de laatste fase van de politie-aanbesteding waren The Odd Shop, Maximum en Publicis Personeel.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie