Veronica-abonnees doen massaal mee aan actie

Het kan nog altijd: sweepstakes met grote aantalllen respondenten. Op de Altijd Prijs actie van Veronica reageerden in vijf dagen 160 duizend abonnees.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Veronica Magazine bestaat 35 jaar en viert dat jubileum onder meer met het Altijd Prijs Festival, een actie alleen voor abonnees. De actie is vormgegeven als een moderne variant van het Rad van Fortuin. Met een wincode op de cover kan elke abonnee op zien welke prijs hij of zij gewonnen had.

Meer dan 160.000 abonnees hebben binnen vijf dagen hun unieke wincode op de site ingevuld. 'We wisten dat de betrokkenheid van onze abonnees groot is, maar dat een op de vijf zou reageren, hadden ook wij niet verwacht,' aldus directeur David Vink van Veronica Uitgeverij.

De komende maanden zal Veronica Magazine vaker gebruik maken van acties met cadeaus.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie