Wordt u al geholpen?

Terwijl ik vanmiddag mijn boodschappen afrekende bij Appie, raakte ik in gesprek met de caissière. We hadden het over de zelfscanner, die AH al een tijd heeft, en die ik stoïcijns negeer.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het lijkt me zo'n gedoe, scannen. Ik heb de neiging mijn boodschappenwagen vol te laden met allerlei impulsaankopen, die ik niet nodig heb en toch altijd weer voor mezelf weet te rechtvaardigen.

Stel je voor dat ik die allemaal moet scannen. Dat gaat al snel verdacht veel lijken op werk! Bovendien vind ik het fijn, een mens tegenover me te hebben, in plaats van een inflexibele computer.

Ik geef het toe, ik ben high maintenance. Ik word graag bediend. Ik geef nog een extra dot gas als ik een onbemand tankstation tegenkom. Ik schop nog steeds ruzie met de kaartjesautomaat op het station. En als ik een bedrijf bel en in een selfservicemenu beland, dan hang ik subiet op.

Ik vorm geen uitzondering. De meeste mensen verkiezen een mens boven een apparaat. Online spelen steeds meer bedrijven daar handig op in met

Volgens

Neem nou

De caissière van Appie zal misschien nooit in mijn online

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie