Creatie & Campagnes

Ace & Tate zet vier Amsterdamse creatieven centraal in nieuwe merkcampagne

Redactie | 26 januari 2018, 7:00

Het brillenmerk maakt de mens belangrijker dan het product.

Het Amsterdamse brillenmerk Ace & Tate presenteert een nieuwe merkcampagne. In de campagne staan vier creatieven hoofdstedelingen centraal. Regisseur Lotte van Raalte laat de veelzijdigheid van hun karakter zien in twee korte films. Merkidentieit als basis Volgens de makers gaat het brillenmerk ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Incl. dagelijkse nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items ace & tate ace and tate Creatieven

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs