Blauw Gras sluit het social media jaar af met ode aan de duim

Want zonder duim is het nu eenmaal lastig swipen, liken en... champagne ontkurken!

Je staat er niet elke dag bij stil, maar in het sociale media tijdperk is de status van onze duim als onmisbaar lichaamsdeel met stip gestegen. Met de duim kiezen we onze contacten, swipen we door content, delen we likes en wat al niet meer.
 
Als contentmarketingbureau is Blauw Gras dagelijks bezig met content te produceren die ons duimgedrag beïnvloedt. Ter afsluiting van het social media jaar 2017 leek het ze een leuk idee om voor de verandering eens de duim zelf op social wijze in het zonnetje te zetten.
 
Dat doen ze met een filmpje dat sterk doet denken aan de throwback video's die Facebook regelmatig presenteert in onze timelines: Een ode aan duim, ofwel een terugblik op wat jij en je duim het afgelopen jaar zoal hebben meegemaakt.
 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie