Cordaan begint grootschalige wervingscampagne voor de zorg

Je ziet de campagne op abri's, schoolboards, in het Parool en online.

Cordaan is als grootste zorgorganisatie voor langdurige zorg in Amsterdam continu op zoek naar nieuwe medewerkers. Deze maand begint een wervingscampagne van drie maanden voor nieuwe verpleegkundigen, verzorgenden en persoonlijk begeleiders.

Je komt tot bloei
Café Society (een samenwerkingsverband van communicatie-strategen en creatieven) ontwikkelde de arbeidsmarktstrategie en -campagne. De wervingsbelofte is ‘Je komt tot bloei’ en dat laten de eigen medewerkers van Cordaan zien. Hun handgeschreven verhalen en ambities zijn verbeeld in illustraties van Bas van Vuurde.

De campagne is gericht op de regio Amsterdam. Je ziet de uitingen op abri's, bushokjes en op een tram. Er hangen ook schoolboards bij relevante mbo- en hbo-opleidingen en de campagne is online te zien op Facebook en Linkedin.

Credits
Cordaan: Pien de Jong, Sjoerd Beumer, Eva Weel, Willeke Dunant
Strategie: Bas Velthuis (Café Society)
Creatie: Femke Schavemaker, Bart Heideman
Illustraties: Bas van Vuurde
Fotografie: Frank Ruiter
Media: ZIGT

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie