Creatie & Campagnes

Dit is de jury van Dutch Digital Design

Redactie | 7 juni 2017, 14:54

Dutch Digital Design, het podium voor het beste Nederlandse digitale werk, maakt een volgende stap met het aanstellen van een brede vakjury.

Doel van de nieuw aangestelde jury is de beste Nederlandse digital design cases helpen aandragen en selecteren, die daarna via de verschillende kanalen onder de aandacht worden gebracht in binnen- en buitenland.

De jury en bestaat uit Bram van Dijk (RTL Nieuws), Esmee Lechner (DDB & Tribal Amsterdam), Willem van Roosmalen (Homerun), Gert Franke (Clever Franke), Liza Enebeis (Studio Dumbar), Daniel Sytsma (Achtung! / Studio Kraftwerk), Jort de Vries (Blendle), Dionne van Dijk (TamTam), Jordi Romkema (Superhero Cheesecake), Henk Haaima (Mirabeau), Andre Bouwman (Fabrique), Wout Withagen (Freshheads), Priscilla de Gier (Code d’Azur), Jeroen van der Meer (MediaMonks) en Hannes van Raaij (Triple). De vakjury staat onder leiding van Bert Hagendoorn (Dutch Digital Design).

Projecten aanmelden
De website van Dutch Digital Design is onder meer geupdate met een inzendformulier, waarmee iedereen projecten kan aanmelden om in aanmerking te komen als Dutch Digital Design case. Nadat de jury de case heeft beoordeeld, wordt deze vervolgens gedeeld via de verschillende socialemediakanalen en met binnen- en buitenlandse mediapartners en events.

Dutch Digital Design is sinds vorig jaar onderdeel van Dutch Digital Agencies.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Dutch Digital Design

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs