Gebiedsontwikkelaar BPD kiest internationaal voor Fitzroy

Na een bureau-oriëntatie koos BPD voor het bureau om te helpen met de 'internationale strategische en creatieve merkuitdagingen'.

Fitzroy gaat de positionering onder de loep nemen en die vervolgens vertalen in een geïntegreerde campagne.  

BPD houdt zich bezig met woningen, woonwijken en alle woonwensen die er leven in de landen waarin BPD als gebiedsontwikkelaar actief is: Nederland, Frankrijk en Duitsland. 

Ursula van Kooij, Hoofd Communicatie & Marketing bij BPD: &;Het is een dynamische tijd. Ook voor gebiedsontwikkelaars. En daar hebben we een bureau bij nodig dat niet alleen strategisch met ons meedenkt, maar dat ons ook kan meenemen in deze tijdsgeest.&;

Jur Baart, eigenaar Fitzroy vindt dat binnen de branche waarin BPD zich beweegt de communicatie te lang stil heeft gestaan. &;Aan ons nu de taak om met deze marktleider de markt meer te gaan challengen.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie