ING: 'een droomleven is voor iedereen haalbaar'

Digitale campagne laat mensen zien die hun dromen waarmaken

In de nieuwe online videocampagne laat de ING bank allerlei mensen zien die hun dromen waarmaken. De bank wil mensen inspireren om niet te blijven dagdromen, maar hun hartenwens in vervulling te brengen.

Online

Boomerang Create maakte de campagne die te zien is op , en de . ING wil mensen inspireren niet langer te blijven dagdromen, maar hun dromen na te jagen.

Droomleven

Volgens de bank is ‘een droomleven voor iedereen haalbaar. Je moet er alleen wel voor gaan.’ De bank zegt hierbij te willen helpen met inspiratie en concrete handvatten. 

De campagnefilm is de eerste in een reeks. In volgende video’s zie je een aantal losse portretten van mensen uit de campagnefilm die hun hart volgen. Je ziet waar ze tegenaanlopen en hoe ze volharden in het realiseren van hun droom.

Credits:

Concept: Hugo van der Kun, Marco van Houwelingen, Eldin Fetahovic, Martijn Konings.
Account: Michael van Os
Project management: Sophie Voerman
Regisseur: Frits Taberima
D.O.P. Eldin Fetahovic
Executive Producer: Fikret Fetahovic
Producer: Kim Trap
Junior Producers: Nurcan Tuzkapan, Thom Specht
Grip: Bjorn Schumacher
Gaffer: Kirtan Hummelen
Best Boy; Paul van Veghel
Camera-assistent: Bart Hol
Visagie: Chloe Pessy
Styling: Ida Doodeman, Charlie van der Ligt
Sound: Soundsright

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie