Loden Leeuw naar Miljoenenspel en Zalando

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De van Tros Radar zijn uitgereikt aan Zalando en het Miljoenenspel.

Tijdens de live-uitzending van het Tros-programma Radar werden de ' winnaars' bekendgemaakt. De Loden Leeuw voor de ‘meest irritante BN’er in een reclame’ ging dit jaar naar (gemaakt door Joe Public Take-Away). (door Jung von Matt) won - net als vorig jaar - een Loden Leeuw in de categorie ‘meest irritante commercial van 2012’.

Patricia Paay kreeg 33 procent van de stemmen en versloeg daarmee Tatjana (28 procent), Winston Gerschtanowitz (18 procent), Jörgen Raymann (13 procent) en Cas Jansen & Jack Wouterse (8 procent).

Zalando ontving 62 procent van de stemmen en liet Specsavers (15 procent), De Nederlandse Energie Maatschappij (11 procent), SIRE (7 procent) en Simpel (5 procent) ver achter zich.
Dit jaar zijn er 127,525 in totaal stemmen uitgebracht.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie