Creatie & Campagnes

Nuon laat Diederik Jekel de energie van waarderen onderzoeken

Redactie | 25 november 2017, 14:54

In de laatste tv-commercial van de ‘luisteren geeft energie’ campagne staat ‘waarderen’ centraal.

De energieleverancier komt met het populair-wetenschappelijke format ‘Energie van waarderen’.

Wetenschapsjournalist Diederik Jekel onderzoekt samen met psycholoog Irith Koster wat meer waarderen fysiek en mentaal met ons doet en wat het kan doen voor kijkers in hun eigen leven.

Ella Hollander-Jalil, manager Branded content & engagement bij Nuon: ‘Met dit online content format willen we benadrukken hoe belangrijk het tonen van waardering is in menselijke relaties. Uit onderzoek blijkt namelijk dat waarderen niet vanzelfsprekend is. Wij Nederlanders zijn er niet goed in. Deze aflevering is de eerste stap om Nederland te helpen een beetje beter te leren waarderen. We doen dit als Nuon omdat we zelf streven naar goede, langlopende relaties met onze klanten. Waardering tonen is daarin cruciaal.
 

Credits
Bureau: Lemon Scented Tea
Productiemaatschappij: Bruut Amsterdam
Geluid: LAB-3
Verantwoordelijk bij klant: Ella Hollander-Jalil, Ingrid Von Seida

Over de auteur

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar
Avatar

Jaap X. Janszen van Jansen

(28 november 2017, 9:58)
Als stadsverwarmingsklant van Nuon heb ik (gedwongen) een langlopende relatie met deze energieleverancier. In plaats van geld uit te geven aan deze slappe "content", zouden ze dat beter kunnen besteden aan de stadsverwarmingsinstallatie in ons appartementengebouw. Door die kosten betalen wij namelijk wel degelijk Meer Dan Anders! En veel ook.

Gerelateerde items Nuon Diederik Jekel Lemon Scented Tea

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs