Creatie & Campagnes

Responsive reclame voor flexibele spijkerbroek

Claartje Vogel, redactie | 6 juli 2016, 17:16

Responsive design voor spijkerbroekenmerk

Acrobaat buigt mee met de grootte van je scherm

Mediabureau Fred & Farid ontwierp The Responsive Lookbook, een website waarop je een model in kunt laten buigen. Daarvoor gebruiken ze responsive webdesign. Als je de grootte van je scherm verandert, wringt de acrobaat zich in een andere houding. Hij buigt zich zo dat hij altijd in je scherm past.

Fred & Farid maakten de campagne voor de nieuwe jeans van Diesel. De actie is bedoeld om te laten zien hoe flexibel de spijkerbroek is.

Over de auteur

Claartje Vogel
Journalist en redacteur voor Adformatie, Tijdschrift voor Marketing en Tijdschrift voor Communicatie (Adfogroep). Lees meer over Claartje Vogel

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Responsive Responsive Design Diesel

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs