Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
auteur

Claartje Vogel

Lees meerLees minder
  • premium
    Bureaus / 14 March 2019 - 7:00

    Dick van Motman: 'We lopen voorop, maar zijn nog lang niet klaar met bouwen'

    Misschien wel de meest invloedrijke Nederlander in de reclamewereld over zijn wereldopdracht bij het Dentsu Aegis Network.

  • Bureaus / 13 March 2019 - 18:00

    Dick van Motman krijgt de mondiale creatieve leiding over Dentsu Aegis Network

    Hij is toegevoegd aan executive team als global ceo Creative, een nieuwe functie.

  • The Green Gallery
    Contentmarketing / 28 August 2018 - 11:00

    Hoe maak je influencers enthousiast over bloemen en planten?

    Nancy Berendsen over contentmarketing, werken met influencers en gratis publiciteit.

  • premium
    Je kunt voortaan Nederlands praten tegen Google
    Claartje Vogel
    Digital transformation & tech / 26 July 2018 - 6:00

    Waarom Nederlandse merken meteen aan de slag gaan met Google Assistent

    Google Assistent is vanaf nu Nederlands dat is een marketingkans voor merken. 'Early adopters' RTL en Unilever vertellen hoe en waarom.

  • Adformatie
    Contentmarketing / 23 July 2018 - 7:00

    De 4 vereisten voor een video die scoort, volgens Ruben Cusell van WeFilm

    Maak meer impact met minder content. Klinkt logisch, maar hoe doe je dat? De vier vereisten volgens WeFilm.

  • Contentmarketing / 16 July 2018 - 12:20

    Zo bouwde Van Wijnen een contentcultuur

    Bouwbedrijf Van Wijnen gooide de organisatie om en laat nu met een eigen webserie zien waar het bedrijf voor staat.

  • Wink/Marty Marn
    Campagnes / 6 July 2018 - 7:00

    Dit Nederlandse team doet wel mee aan het WK

    Bureau Wink bouwt een internationaal feest voor Budweiser.

  • premium
    Campagnes / 28 June 2018 - 17:36

    Aandoenlijke video: kinderen vinden dat huisdieren bij het gezin horen

    Dit dierenverzorgingsmerk liet kinderen uit vier verschillende Europese landen een tekening maken van hun gezin.

  • premium
    Efteling
    Campagnes / 27 June 2018 - 18:30

    Efteling en La Place gaan 'groots' samenwerken

    Het sprookjespark opent een La Place en La Place brengt de Efteling naar horecavestigingen door het hele land.

  • premium
    Nell Watson
    Digital transformation & tech / 26 June 2018 - 11:39

    Robots opvoeden, hoe doe je dat?

    Nell Watson: 'Machines kunnen ons helpen elkaar beter te begrijpen en te vergeven. Als we ze tenminste opvoeden.'

  • premium
    Campagnes / 25 June 2018 - 18:10

    Bunq presenteert zijn concurrentie als boeven in online campagne

    In de film vertelt de Britse bankovervaller Jason Coghlan dat de traditionele banken consumenten ongemerkt op kosten jagen.

  • premium
    Campagnes / 22 June 2018 - 8:51

    HBO presenteert een gratis spraakgestuurde Westworld-game

    Je kunt het spel spelen met Amazon Alexa

  • premium
    Campagnes / 21 June 2018 - 7:00

    Cannes-winnaar: wereldwijd aandacht voor 'afval-land'

    Deze spraakmakende campagne won onder andere een Design Grand Prix tijdens Cannes Lions Festival of Creativity 2018.

  • premium
    Natwerk
    Campagnes / 20 June 2018 - 8:00

    Febo doet het weer: volop aandacht voor nieuwe kledinglijn

    De kledingcollectie van Febo was vorig jaar in no-time uitverkocht. Daarom herhaalt de keten het succes.

  • premium
    Campagnes / 19 June 2018 - 7:00

    Wegverzakking in de buurt? In Amerika kun je Domino's inschakelen

    Pizzaketen Domino's repareert Amerikaanse wegen met de actie 'Paving for Pizza'

  • premium
    Campagnes / 18 June 2018 - 16:55

    Eurojackpot denkt 'groot, groter, grootst' in nieuwe merkcampagne

    De Europese loterij laat zien dat het merk zich onderscheidt met een hogere jackpot dan concurrenten.

  • premium
    Campagnes / 15 June 2018 - 7:00

    HEMA presenteert nieuwe schoollijn met Beautynezz, Gio en escapegame

    De influencers openden de escaperoom van HEMA, waar alles draait om lifehacks.

  • premium
    Campagnes / 14 June 2018 - 7:00

    Inventieve postercampagne verspreidt muggengif in Braziliƫ

    Deze posters vertellen niet alleen over het probleem, maar bieden ook een oplossing

  • premium
    Campagnes / 13 June 2018 - 7:00

    World Animal Protection betrekt nieuwe doelgroep via een populaire game

    Het goede doel brengt problemen rondom spookvistuig onder de aandacht in bestaand spel Home Street

  • premium
    Campagnes / 12 June 2018 - 7:00

    Iceteamerk Lipton speelt in op trends met Buien Blouse

    Zanger Jayh Jawson en weerman Piet Paulusma spelen samen in de promotievideo.

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • …
  • Laatste pagina 20

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media