‘Samenwerken met de meest creatieve breinen’

Art director Victor Monclús en copywriter Will Lowe zijn naar Amsterdam gekomen om te gaan werken voor Wieden+Kennedy Amsterdam.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Voor de het succesvolle duo was het niet moeilijk om te beslissen of ze voor W+K Amsterdam willen werken. ‘Iedereen met een gezond verstand zou er toch voor kiezen om met de meest creatieve breinen samen te werken?’

Prijzen gewonnen
Monclús en Lowe begonnen samen aan hun carrière bij DBB in Londen. Bij DBB heeft het creatieve team prijzen gewonnen met hun werk voor onder andere Volkswagen, Marmite, Financial Times en Harvey Nichols.

FC Barcelona en Qatar Airways
In 2012 maakten Monclús en Lowe de overstap naar 180 Amsterdam. Hier creëerden zij campagnes voor onder andere Qatar Airways en PlayStation. Het meest bijzondere project waar het team aan heeft gewerkt was in hun periode bij 180 Amsterdam. Dit was het project rondom het FC Barcelona sponsorschap door Qatar Airways. Ze creëerden een wereldwijde campagne en de lancering vond plaats in Camp Nou Museum in Barcelona.

Opmerkelijk verfrissend en goed werk
Executive creative directors Mark Bernath en Eric Quennoy van W+K Amsterdam reageerden: ‘Will en Victor hebben opmerkelijk verfrissend en goed werk gemaakt voor diverse bedrijven. Daarom zijn wij erg blij dat zij neergestreken zijn bij W+K Amsterdam.’

Onderstaande commercial is het meest bijzondere project voor Monclús en Lowe uit hun carrière:

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie