Sanoma/SBS en Adfactor gaan samenwerken in digital advertising

De samenwerking is per direct begonnen.

De twee partijen buindelen hun krachten, waarbij Adfactor digital advertising oplossingen verkoopt op het netwerk van Sanoma en de inventory van Adfactor beschikbaar komt via het programmatic trading platform van Sanoma/SBS.

Adfactor is gespecialiseerd in contentmarketing en premium display advertising, Sanoma/SBS heeft als crossmediale aanbieder een grote positie op het gebied van programmatic marketing en audience targeting.

Het blijft gewoon mogelijk om digital (native) proposities direct bij Sanoma/SBS in te kopen. Hetzelfde geldt voor de programmatic inkoop via Adfactor. 

Stefan Havik, director Marketing & Advertising Sanoma: &;Het portfolio en de expertise van Sanoma/SBS en Adfactor vullen elkaar goed aan. De kracht van deze combinatie biedt zeker meerwaarde voor adverteerders. Sanoma faciliteert Adfactor met de programmatic netwerkinrichting en maakt de inkoop van relevante audiences mogelijk: remarketing van contentcampagnes en audiences gedestilleerd uit het Adfactor-netwerk, zoals early adopters.&;

Phileas Fox, directeur Adfactor: &;De samenwerking met Sanoma is voor ons van strategische aard. We breiden ons aanbod uit met de populaire vrouwenplatformen en kanalen met zeer getalenteerde contentmakers. Hiermee kunnen we onze positie verstevigen als contentmarketingspecialist.&;
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie