SanomaVentures investeert in Mijn Autocoach

SanomaVentures investeert in Mijn Autocoach: een adviesdienst voor consumenten die helpt bij het aankopen van een (tweedehands) auto.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Mijn Autocoach is opgericht door ondernemers Ernst Zijlstra en Joost Zijlstra en is gelanceerd in oktober 2012. De afgelopen maanden heeft Mijn Autocoach gewerkt aan het aantrekken van deskundige en betrouwbare auto-experts om de dienst landelijk te kunnen aanbieden. Ook zijn samenwerkingen gesloten met onder andere ANWB Autoverkoopservice, Afas Software en online marketing bureau Butter & Fish. De investering van SanomaVentures stelt Mijn Autocoach in staat om sneller bekendheid te krijgen en haar dienstverlening uit te rollen.

De experts van Mijn Autocoach helpen met het selecteren van een geschikte occasion en gaan mee met de consument voor een technische controle en hulp bij het onderhandelen over een goede prijs.

Herman Kienhuis, investment director SanomaVentures: 'Mijn Autocoach helpt consumenten heel concreet bij het aankopen van een tweedehands auto. Dat is een mooie aanvulling op de inspiratie en informatie over nieuwe en tweedehands auto’s die al wordt geboden door onder andere AutoWeek en Autotrader. Mijn Autocoach voorziet in een behoefte voor mensen die zonder zorgen een goede auto willen kopen voor een goede prijs.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie