Specsavers naar MediaCom

Er deden vier bureaus mee in de eindronde van de mediapitch.

Dat melden bronnen aan Adformatie. Specsavers schreef de mediapitch voor inkoop en planning  uit.

De keuze voor MediaCom betekent dat UM het account kwijtraakt. UM zou nog wel in de laatste ronde zijn overgebleven, naast OMD, MEC en dus winnaar MediaCom. Er zouden acht bureaus mee hebben gedaan aan de pitch.

MediaCom zet in deze samenwerking haar expertise in voor het gehele traject: van communicatiestrategie en mediaplanning tot media inkoop en digital performance.

Marko van Dijk, head of marketing Specsavers: &;MediaCom heeft ons op overtuigende wijze laten zien dat het de geïntegreerde oplossingen en resultaten kan leveren die nodig zijn om onze marktpositie in Nederland verder uit te bouwen. Dit was voor ons een belangrijke reden om te kiezen voor MediaCom.&;

Maiko Valentijn, ceo MediaCom: &;Ik ben trots op het team, dat Specsavers heeft laten zien dat ons systeemdenken de werelden van awareness en performance effectief aan elkaar koppelt.&;

De samenwerking tussen MediaCom en Specsavers gaat officieel van start vanaf 1 maart.

Mediapitches
Er zijn momenteel in Nederland veel mediapitches. Dat past in een internationale trend die vorig jaar op gang kwam en dit jaar op grote schaal werd doorgezet. In Nederland is onder meer een mediacompetitie voor alle Achmea-merken gaande.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie