door Publicis One Nederland, partner | 11 december 2017, 13:48 in Merk & Strategie
Leo Burnett #Kerst #

Nieuwe campagne Zorgcollectief FNV/Menzis - ‘Als je met veel bent, krijg je veel voor elkaar’

Publicis One Nederland, partner | 11 december 2017, 13:48

De nieuwe campagne laat de kracht van het collectief zien

In opdracht van het Zorgcollectief FNV/Menzis ontwikkelde Leo Burnett Amsterdam, onderdeel van Publicis One, een nieuwe campagne voor het najaar 2017- 'Als je met veel bent, krijg je veel voor elkaar'.

December is de overstap-maand voor zorgverzekeraars. Zorgverzekeraars communiceren vaak over het nieuwe aanbod. Het Zorgcollectief FNV/Menzis gaat een stap verder. In de campagne gaat FNV terug naar de basis: de kracht van een collectief, waar ze laten zien dat je in onderhandelingen veel sterker staat als je met een grote groep bent. Met ruim 1 miljoen leden kan Het Zorgcollectief FNV/Menzis namelijk veel meer voor elkaar krijgen. Van kortingen op de zorgpremie tot heel veel extra’s voor FNV-leden.

De campagne is op 11 december van start gegaan op o.a. regionale tv, landelijke radio, print en online

from on .

from on .

 Creditlijst
Bureau: Leo Burnett Amsterdam
Klant verantwoordelijk: Bea Bornstein, Stefan Raats
Productiemaatschappij: Bandit Amsterdam
Regisseur: Rene Nuijens
 

 

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Dit is een bijdrage van

Publicis One Nederland

Partner

Publicis One biedt geïntegreerde creatieve marketing- en technologie oplossingen voor elk merk-, media- en/of digitaal communicatievraagstuk.

Lees meer over Publicis One Nederland
Meer van deze partner