Brandfighters TGIF: Get ready

Reclamebureau Brandfighters geeft je een overzicht van de coolste campagnes.

Durex
Onder veel jongeren is het nog steeds een taboe: veilige seks. Durex bedacht er een vet concept voor.  Afgelopen maandag brachten zij een nieuwe lijn naar buiten: een condoom met een auberginesmaak. Say what? De keuze voor het auberginesmaakje lijkt wat vreemd, maar is eigenlijk heel logisch. De aubergine-emoji wordt door veel jongeren als synoniem voor het mannelijk geslachtsdeel gebruikt tijdens het appen. 

 

De reden dat de fabrikant met deze actie komt, is omdat er op het emojitoetsenbord geen condoom te vinden is. Rondom Wereld Aids Dag 2015, dat is elk jaar op 1 december, begon Durex zich hard te maken voor een safesex-emoji, vooralsnog hebben ontwikkelaars daar geen gehoor aan gegeven. Dan maar op een andere manier!  De smaak is echter niet in de winkel te vinden en blijft enkel bij een concept.
 


Sport Needs Creators - Adidas 
Adidas dropt een nieuwe commercial. En wow, daar raken wij door geïnspireerd. “If you call yourself an athlete, create something.” We like! 

Tim Cook & Pharrell
Normaal gesproken ontvangt talkshowhost James Corden beroemde zangers en zangeressen in zijn auto voor een rondje karaoke. Voor de presentatie van de nieuwe iPhone nam hij echter een speciaal filmpje op met Apple-baas Tim Cook.  Heerlijk. En later schuift Pharrell Williams aan. Coolnes alom. 



Sia - The Greatest
De Australische zangeres Sia boeit ons al lange tijd met haar steengoeie clips, maar met haar allerlaatste video is mindblowing. In haar laatste video overtreft ze zichzelf. De video dan ook een eerbetoon aan de doden en gewonden die vielen bij de verschrikkelijke aanslag in Orlando. Indrukwekkend. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie