Brechtje de Leij: 'Een app is in de meeste gevallen compleet zinloos'

Wayne Parker Kent The Agency interviewde voor podcast The Brief deze week Brechtje de Leij, mobile expert, keynote speaker en momenteel Senior Product Manager bij Marktplaats.

In het interview praat De Leij over haar nieuwe boek ‘Mobiele Eenheid: Van Disruptie tot Digitale Strategie’. Ofwel: hoe bedrijven nog niet mobile ready zijn terwijl de consument dat wel is. Ook vertelt ze over de toekomst van mobile marketing. “Nederland is een voorloper op het gebied van mobile aan consumentkant, maar bedrijven zijn nog veel te weinig overgestapt naar mobile-first content.&;

&;Een app is voor bedrijven in de meeste gevallen compleet zinloos en is te vaak enkel ontwikkeld omdat marketeers dat een mooi verhaal vinden. Het is juist een kwestie van goed kijken naar wat er op dit moment gebeurt op je bestaande kanalen. Maak een goede analyse van je statistieken en schakel daar direct op door een experience te bieden die specifiek op mobiel gebruik is ingericht. Met de juiste content, snelheid en functionaliteiten.&;

De shownotes met alle bronnen en cases vind je

De aflevering is ook te vinden in de

 

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie