(Campagne) ING: ‘Oranje is ergens naar toeleven’

In de nieuwe campagne ‘Oranje is ergens naar toeleven’ richt ING zich op het sparen.

  • PR
  • 6 May 2013
  • Kari-Anne Fygi
Helaas hebben we geen rechten meer op deze afbeelding
Adformatie

De bank wil dat ‘Nederlanders meer plezier beleven aan sparen door het makkelijker en leuker te maken, voor de grote en kleine portemonnee’. In de maanden mei en juni heeft ING een spaaractie.

Iedereen heeft zo zijn eigen spaardoelen, meent de bank. In de nieuwe tv-commercial gaat het om het overbrengen van de emotie rondom iets kopen waarvoor je hebt gespaard en worden verschillende situaties in beeld gebracht. Singer-songwriter Tim Knol vertolkt voor deze commercial het nummer ‘Mens durf te leven’ van Ramses Shaffy.

De campagne verschijnt de komende tijd op tv, radio en online.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie