De kracht van het Tweede Scherm

Dat Nederland niet genoeg heeft van het Tweede Scherm bewijst de Nacht van de Popmuziek. 1 keer per jaar, op een late zaterdagavond in oktober, nemen Matthijs van Nieuwkerk en Leo Blokhuis je mee op een ontdekkingstocht langs allerlei muzikale juweeltjes.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Voor het eerst meerderheid op de iPad

verloop van het aantal verbonden clients over de avond
De uitzending begon om 22:20 en eindigde 01:30

Met een deelname van meer dan 10% van de kijkers, zo'n 30.000 stemmen en zo'n 8.000 verzoeken was het programma weer populairder dan vorig jaar.

Vorig jaar lag het percentages iPads op 38%, dit jaar is het omhooggeschoten naar 54%.

De invloed van de kijker op de inhoud van het programma is de grote kracht van het Tweede Scherm. Met live polls kon gekozen worden uit 2 opties. In de grafiek zie je de deelname bij een aankondiging omhoogschieten.

Het Tweede Scherm van de Nacht van de Popmuziek is t/m zaterdag 27 oktober nog te bekijken op

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie