Dutch Search Awards nieuwe partner SOS Kinderdorpen

Prijzenshow voor de search marketing-industrie zal €5 van iedere deelname en verkochte kaart voor de uitreiking doneren.

Bij het doneren per nieuwe deelname en verkochte kaart wordt wel een minimum van €2500 aangehouden. De Dutch Search Awards zal het SOS kinderdorp Santa Cruz del Quiché in Guatemala steunen. De prijzen zullen op 24 november voor het eerst worden uitgereikt aan ondernemers, marketeers en agencies met uitzonderlijke cases op het gebied van search marketing.

‘Search marketing is al lang niet meer weg te denken uit het marketinglandschap. Met de Dutch Search Awards zetten wij marketeers en agencies die daarin uitblinken in de spotlight’, zegt Tamer Saglambilek, één van de initiatiefnemers van de Dutch Search Awards. ‘Hierbij houden we echter ook oog voor onze sociaal-maatschappelijke verantwoordelijkheid. Om die reden leveren wij dus graag een bijdrage aan SOS Kinderdorpen.’

Sam Schiltmeijer, teammanager acquisitie bij SOS Kinderdorpen, zegt blij te zijn met de samenwerking. ‘De opbrengst van dit initiatief gaat voor 100% naar het SOS kinderdorp Santa Cruz del Quiché in Guatemala. Hier groeien kinderen op die de zorg van hun familie zijn verloren. Met de bijdrage van Dutch Search Awards kunnen we de kinderen in kinderdorp Santa Cruz del Quiché een nieuw thuis bij een SOS-familie geven en zekerheid op gebied van eten, drinken, scholing, kleding, boeken en het onderhoud van de familiehuizen. Het geeft ze een stabiele basis om zich te ontwikkelen tot kansrijke volwassenen.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie