Isabel Son naar Design Bridge

Design Bridge heeft Isabel Son als brand strategy director en Denise Faraco als associate creative director aangetrokken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Son heeft meer dan 20 jaar ervaring in brand- & marketingstrategie en consumentengedrag. Zij werkte voor klanten als Heineken, Sara Lee, Unilever en Ford. Voor haar komst naar Nederland werkte Isabel bij Ogilvy Mather in Londen als global brand director. Daarvoor werkte zij voor ABN AMRO en de Young & Rubicam Group, Gillette International en Revlon International (allen in London) en Unilever Personal Products (in Parijs en Nederland). In Nederland werkte zij eerder ook bij ABN Amro waar zij onder andere betrokken was bij de veelbesproken pitch om het reclame-account. Bij Design Bridge zal Son leiding geven aan het brand strategy en innovatie team.

Denise Faraco, voormalig creative team head bij Design Bridge is nu benoemd tot associate creative director. Zij gaat in haar nieuwe rol de creatieve teams verder ondersteunen bij de doorvertaling van merkstrategie naar creatieve strategie.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie