Thank God It's Friday #TGIF

Je wekelijkse portie Brandfighters video inspiratie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Commercial.

Heerlijke knipoog naar onze vrienden van Apple. Somersby Cider komt met The Somersby Store. Hilarisch om naar te kijken en leuk geproduceerd.

Short.

Deze short werd geproduceerd door Ivan Kander. Preferably Blue gaat over een paashaas die jaloers is op de geliefde kerstman. Door de jaren heen heeft deze alcoholistische en depressieve paashaas een hekel gekregen aan de kerstman omdat hij vroeg nooit heeft gekregen wat hij zou willen hebben… Natuurlijk een lekkere plot twist, maar Preferably Blue is zeker geen zoete kinder animatie.

Music.
Netjes, Netjes... een video die niet bang is om angst en pijn weer te geven en vooral gefocust is op mooie beelen. De nieuwe video clip van de Opposites 'Sukkel voor de liefde'.

Animation & Motion Graphic.

Voor de nieuwe Nike Lebron X produceerde Cardboard Castle een motion graphic voor Nike. Hier houden wij van!

Miscellaneous.

Het Rijksmuseum is 13 april gratis geopend vanwege de opening op deze dag en de rennovatie periode van 10 jaar! Een mooie marketingstunt van de ING en het Rijksmuseum.

BF Classic.

Deze door pixasso gewonnen video challenge werd ingezonden voor Heineken. Deze video is het antwoord op ‘What men really want’.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie