Wolters Kluwer stelt Annemarije Pikaar aan voor wereldwijde communicatie en mediarelaties

Ervaren woordvoerster gaat nationale en internationale pers bedienen

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

 

Annemarije Pikaar is aangetreden bij Wolters Kluwer en wordt daar verantwoordelijk voor de wereldwijde ontwikkeling en uitrol van corporate media relaties, thought leadership en PR strategie. Pikaar is woordvoerder voor zowel de internationale als Nederlandse pers inzake de onderwerpen die met de corporate reputatie te maken hebben, zoals de kwartaalcijfers, corporate strategy en ontwikkelingen op bestuursniveau.

Annemarije Pikaar was ruim zes jaar de maneger mediarelaties voor Coca-Cola Nederland . Daarvoor heeft ze zeven jaar bij Philips als woordvoerder gewerkt, zowel op het wereldwijde hoofdkantoor als in de Nederlandse verkooporganisatie. 
 
Profileren
 
Naast Pikaar is ook Adriana Lerman-Launay in dienst getreden van Wolters Kluwer. Zij vervult de nieuwe rol van Global Brand Director, verantwoordelijk voor de verdere invoering van het merkbeleid van Wolters Kluwer. 
 
Met het in dienst nemen van beiden wil Wolters Kluwer zich duidelijker positioneren en profileren als leverancier van online, software en digitale informatieoplossingen voor professionals.
 
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie