100% NL grootste stijger in CLO

100%NL heeft in de periode mei-juni 2008 succes geboekt in het CLO van Intomart GfK. De zender, die een nieuw format heeft, steeg in marktaandeel van 1,9 naar 2,4 procent. Daarmee is het de grootste stijger in deze periode.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Ook 3FM, Q-music, E Power/CRN en Radio 538 deden het goed. 3FM ging van 7,6 naar 8,0 procent, Q-music van 7,6 naar 7,9, CRN/E power van 3,7 naar 4,0 en Radio 538 van 11,8 naar 12,0. Radio 1 ging van 6,8 naar 6,9 procent.

Minder verging het Radio 2: van 9,9% naar 9,4%, Veronica, van 6,1 naar 5,7 en Sky Radio van 9,1 naar 8,9. Radio 10 Gold zag het aandeel dalen van 3,2 naar 2,9 procent. Overige zenders: ORN 13.2% (13.3%), Arrow Classic Rock 2.4% (2.6%), Slam FM 2.3% (2.1%), Radio 5 2.3% (2.4%), Classic FM 2.0% (2.2%), Radio 4 1.8% (1.9%), BNR nieuwsradio 0.7% (0.8%), Arrow Jazz FM 0.7% (0.7%), Caz 0.4% (0.4%), Kink FM 0.3% (0.3%), TMF radio 0.3% (0.2%), en Radio 6 0.2% (0.1%).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie