Bridge terug met nieuwe bureauformule

De naam Bridge keert terug in de bureauwereld als Bridge, bureau voor activerende marketing & communicatie. Luc Mulder krijgt er de leiding.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Volgens Mulder is de nieuwe bureauformule ‘geheel ontwikkeld vanuit de wensen van de opdrachtgever’. Bridge (dochter van TBWA) wil zich onderscheiden doordat het bestaat uit een klein kernteam van accountmensen en strategen, aangevuld met een ‘creatieve supervisor’. Met specialisten uit diverse disciplines wordt samengewerkt. Deze worden gekoppeld aan klanten, om voldoende continuïteit te waarborgen.

Begin dit jaar werd HVR/Bridge Today waar Mulder ook managing director werd. Bridge neemt een aantal klanten over van Today en ‘bereikt daardoor een omvang van een bureau dat in de traditionele opzet zo’n 30 medewerkers zou tellen’.
Mulder meldt dat Today naast Bridge blijft bestaan. Er gaan ‘minstens acht’ klanten over van Today naar Bridge nieuwe stijl.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie