Derde ronde prijzenoorlog supermarkten

De prijzenoorlog tussen de supermarkten gaat vandaag de derde ronde in nu supermarkten Super De Boer en Konmar, dochters van Laurus nog eens ruim honderd producten in prijs verlagen. Albert Heijn gooit de prijs van 250 producten verder omlaag.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Laurus maakt de producten tussen de 3 en 5 procent goedkoper. Hiermee verwacht het concern dat de markpositie van beide ketens zal versterken. Albert Heijn snijdt in prijzen van producten die al eerder goedkoper zijn geworden.

De prijzenoorlog in de supermarkten begon twee weken geleden toen Albert Heijn de prijs van ruim duizend producten verlaagde. De andere ketens volgden dit voorbeeld. Afgelopen week verhevigde de strijd zich, toen de tweede ronde van prijsverlagingen begon (ANP).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie