On line positionering Unilever voor arbeidsmarkt

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Internetbureau Framfab Nederland geeft de on line positionering van Unilever Nederland op de arbeidsmarkt vorm. De speciale wervingsite is een onderdeel van de nieuwe, internationale arbeidsmarktcampagne ‘Your Passion. Our strength.’

De campagne, in Nederland van start gegaan op 2 september 2002, heeft als doelUnilever te positioneren als aantrekkelijke werkgever voor studenten enacademici met enkele jaren werkervaring. Op de wervingsite kunnentoptalenten onder meer on line solliciteren naar stages en startfuncties, envragen stellen aan werknemers van Unilever.
De kernwaarden van het Unilever employer brand YOU bestaan uit de vijfpassies die potentiële werknemers van Unilever moeten bezitten: teamwork,resultaat, innovatie, persoonlijke groei en diversiteit. Deze vijf passiesworden via de arbeidsmarktcampagne ‘Your passion. Our strength.’gecommuniceerd. Framfab vertaalde deze passies naar een on line concept meteen duidelijke merkidentiteit en verschillende functionaliteiten. Zo kunnenpotentiële werknemers via het ‘vragenvuur’ vragen stellen aan werknemers vanUnilever. De vragen en antwoorden worden op de site gepubliceerd. Door degeavanceerde registratiemodule kunnen bezoekers bij vervolgbezoekeneenvoudig hun gegevens opvragen.
De on line uitingen sluiten aan bij corporate richtlijnen en deNederlandse communicatiestrategie die door communicatie-adviesbureau BikkerEuro RSCG werden ontwikkeld. Zo ligt in de off line uitingen de nadruk op YOUen de payoff ‘Your Passion. Our strength.’ De off line communicatie verwijstzoveel mogelijk naar de website. Op de site staan vervolgensinteractie en de mogelijkheid tot contact centraal.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie