Live test voor nieuw frisdrankmerk Aloha

Bureau1835 gaat in Nederland een testmarkt opzetten voor het nieuwe frisdrankmerk Aloha.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Aloha is een '100 pct natuurlijke limonade' van International Brands Germany. Het merk 'appelleert aan het surfgevoel en onderstreept de waarden love, peace and treating nature with respect’. Aloha wordt op beach-, sport-, educatie- en horecalocaties verkocht en getest. De resultaten van de testmarkt en de feedback van de doelgroep zijn bepalend voor de uiteindelijke marktintroductie.

Na een succesvolle pilot in grote steden van Duitsland - onder andere Berlijn, Hamburg, Keulen en München - moet Aloha ‘The Original Surfsoda’ zich gaan bewijzen in Nederland. Merkactivatiebureau Bureau1835, onderdeel van Boomerang Unlimited, is gevraagd de Nederlandse pilot uit te voeren. 'We selecteren de juiste locaties, verzorgen locatiemarketing, organiseren mini-events en monitoren de resultaten. De eerste stap is een exclusieve samenwerking met 20 verkooppunten die geloven in het concept', zegt managing partner Dennis van Aalst. De pilot loopt van april tot en met september. Bij gebleken succes wordt het drankje in 2011 in Nederland geïntroduceerd.

Het concept voor Aloha is ontstaan bij twee jonge surfers die na hun vakantie op Hawaï het idee meenamen naar Europa. Inmiddels hebben ze het doorontwikkeld tot drie smaken (grapefruit-sinaasappel, mango-lime en vlierbes) en willen ze ook Nederlanders er kennis mee laten maken.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie