Mediakraft NL wordt overgenomen door televisieproducent Medialane

Het multichannel netwerk zal zijn activiteiten voortzetten onder de nieuwe naam Onlane.

werd in 2013 opgericht als Nederlandse tak van het Duitse Mediakraft Networks GmbH. Het netwerk ondersteunt 160 influencers waaronder Cinemates, Britt Scholte, Défano Holwijn en (foto).

Met de overname wil het door Iris van den Ende opgerichtte een impuls geven aan zijn groeiambities. Door de krachten op het gebied van contentcreatie te bundelen, hopen de bedrijven een groter publiek te bereiken en ontstaat er voor aangelsoten artiesten en adverteerders een breder werkterrein. 

Eerder nam Medialane in maart 2014 het , E.V.A. media, over.

Kwaliteitsslag

&;Onder de vlag van MediaLane kunnen wij de kwaliteit van onze producties verhogen en onze influencers intensiever ondersteunen bij de ontwikkeling van hun carrière&;, aldus , algemeen directeur Mediakraft.

&;Wij hadden de keuze uit autonome groei of het aantrekken van een interessante partner in een segment waar wij niet actief waren&;, voegt Van den Ende, daaraan toe.

&;De Boer heet zijn Nederlandse onderneming ontwikkeld tot een sterk MCN, met de juiste kennis op online gebied. Hij bereikt via zijn kanalen een zeer grote doelgroep op YouTube, Instagram en Snapchat, wat goed past bij onze missie: programma&;s produceren voor een zo groot mogelijk publiek.&;

Naar eigen zeggen kan Mediakraft zijn groei door de samenwerking versnellen en zal het zijn samenwerkingen in Duitsland, Turkije en Polen voortzetten onder de naam Onlane.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie