Meedenken over campagne Red Bull

Red Bull laat in samenwerking met Boomerang Create Nederland meedenken over een nieuwe campagne.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Voor de bekende Red Bull-campagne klopt Red Bull nu eens niet aan bij haar reclamebureau. Vanaf maandag 1 Maart kan 'iedereen die zich creatief voelt' tot 1 april een script inzenden via .

Ingezonden scenario’s moeten passen binnen het format waarmee het merk bekend is geworden: de geanimeerde hoofdfiguur, die zich steeds uit een lastige situatie redt met behulp van Red Bull. En dat in 15 seconden. Van de leukste inzendingen wordt een radio- of tv-commercial gemaakt, die gedurende een aantal weken voorbijkomt. Degene die wint, wordt betrokken bij de productie.

Wie niet kan wachten, kan al eerder zijn verhaal kwijt via . Boomerang Create heeft de contest opgenomen in haar aaanbod van creatieve opdrachten. Deelname via Boomerangcreate.nl sluit 1 maart.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie