Nóg een bezorgservice: Dayli

De 22-jarige ondernemer Thijl Klerkx gaat het opnemen tegen Thuisbezorgd, Ubereats, Foodora en Deliveroo.

Thijl Klerkx (22) lanceert woensdag een nieuwe food delivery service: Dayli.  Klerkx beweert dat miljoenenbedrijven als Thuisbezorgd, Ubereats, Foodora en Deliveroo het niet kunnen waarmaken om gezond en gevarieerd eten te bieden, zonder daarvoor de hoofdprijs te vragen. Dayli belooft dat wél te kunnen verwezenlijken. 'Via de Dayli-app kan men iedere dag uit drie lekkere en voedzame maaltijden kiezen die voor € 10,- binnen 20 minuten warm worden bezorgd.'

Tekst loopt door onder afbeelding

Klerkx is een 'angry young man' die op jonge leeftijd al het het ondernemerspad koos. Een jonge man met een mening ook (zie onderstaande TedX-video, 'CEO's arer losers'). Als 15-jarige richtte hij de eerste bezorgservice voor biologische boodschappen in Nederland op. In 2011 werd hij door vakblad Sprout nog uitgeroepen tot een van de 25 meest succesvolle jonge ondernemers. In een toelichting op de oprichting van Dayli zegt hij: 'Ik ben zo overtuigd van Dayli dat ik niet op investeerders heb gewacht en ook geen crowdfundcampagne ben gestart. Ik heb mijn eigen vermogen in de ontwikkeling van de app en in de keuken en voorraad gestopt.'

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie