Premium

Trotse Friezen lanceren 'Friesland staat voor .frl'

Friesland claimt domeinextensie .frl.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Fier en Fries, dat is de campagne die tot stand kwam uit een coöperatie van bureaus uit Friesland die zichzelf voor de gelegenheid &;Blok FRL&; noemt en bestaat uit WEDA Design &Advertising, BWH-ontwerpers, Friks Web & Marketing, MasOutreach, en Narvic.

Vanavond wordt de bijbehorende 60 seconden-spot drie keer uitgezonden op Nederland 1:

Credits

Creatie: Foppe van der Veen, Joost van Rooy

Regie: Jeroen Horsthuis (Team Horsthuis)

Opdrachtgever: Henri de Jong (oprichter Mijn Domein en initiatiefnemer .frl)

 

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie