Vodafone brengt weer toestellen onder eigen merknaam uit

'Strategie om iedereen toegang te geven tot Vodafone 4G'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Enkele jaren geleden brachten telecom operators regelmatig toestellen onder eigen merk op de markt. Tegenwoordig komt dit echter alleen nog sporadisch voor bij prepaid pakketten. Nu de focus niet meer op SMS en belminuten ligt, maar op mobile data wil Vodafone met de lancering van 2 voordelige 4G-toestellen onder eigen merk consumenten zonder (4G) smartphone over te krijgen. De twee toestellen met de namen &;Smart 4 power&;en &;Smart 4 turbo&; hebben hebben flinke specs (quad-core processor, 5 megapixel camera, 4G) voor een lage prijs (tussen €119 en €199). Met deze lage prijs wil het telecommerk de drempel om consumenten aan de 4G data abonnementen te krijgen zo laag mogelijk maken. 

Rob Shuter, CEO van Vodafone: "De introductie van de power en de turbo is onderdeel van onze strategie om iedereen toegang te geven tot Vodafone 4G. En met iedereen bedoelen wij ook écht iedereen. Door 4G landelijk beschikbaar te maken en nu ook kwalitatief goede, maar goedkopere toestellen aan te bieden doen wij alles wat wij kunnen om onze klanten de snelheid van 4G te laten ervaren."

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie