Winkelende moeders denken aan overgewicht

Bijna de helft van alle moeders laat zich bij aankoopbeslissingen sterk beïnvloeden door de zorg om overgewicht van gezinsleden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dat blijkt uit de eerste MOMS Studie, een jaarlijks wereldwijd onderzoek van Edelman naar de overwegingen van moeders bij het doen van aankopen. Voor de studie interviewde Edelman moeders uit acht verschillende landen, verdeeld over vier continenten.

Ruim 80 procent van de ondervraagde moeders is bereid meer te betalen voor gezonde voeding. Ruim tweederde van hen zegt behoefte te hebben aan betere informatie om zo een keuze te kunnen maken.

De zorg over een gezond gezin blijkt de laatste jaren gegroeid: zes van de tien moeders zeggen nu meer bezorgd te zijn over wat hun gezin eet, dan vijf jaar geleden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie