Doek valt voor Holy Cow!

De rechtbank in Haarlem heeft het faillissement uitgesproken van dm-bureau Holy Cow! in Zaandam.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Door het faillissement verliezen zeven mensen hun baan. De zaak bestond sinds 2005. Mede door de economische recessie kreeg het bedrijf het moeilijk. 'Niet dat klanten wegliepen, we hebben zelfs nieuwe klanten weten binnen te halen. Maar over de hele linie liepen de bestedingen terug,' aldus directeur Frans Reichardt: 'In ons nog jonge bestaan is ons weerstandsvermogen te gering gebleken om deze periode van grote druk op bestedingen en marges te kunnen overbruggen.'

Holy Cow! werkte voor klanten als Cordaid, Friesland Bank, Sanoma en Univé. Een nieuw bureau opzetten ligt voor Reichardt niet voor de hand. In plaats daarvan wil hij zich gaan richten op het adviseren van bedrijven en het uitvoeren van projecten. Reichardt is een bekende in de wereld van direct marketing. Hij is onder meer schrijver van het boek 'Strategisch Testen in Direct Marketing', van 2005.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie