Experience koopt L&H Customer Contact

Contactcenter Experience Groep neemt alle activiteiten over van branchegenoot L&H Customer Contact.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Experience Groep is een van de grotere Nederlandse spelers op klantcontact De onderneming omvat onder meer MyCall Callcenters, Geerts Callcenters en Jobcenters uitzendbureau.Daarnaast bechikt het bedrijf over offshore locaties in België, Turkije en Marokko.

L&H is ondermeer bekend als hoofdsponsor en callcenter van de jaarlijkse actie 3FM Serious Request. Het bedrijf bestaat uit L&H customer contact, L&H Financial Services, L&H Academy en een deelname in TTF Caribean, een callcenter op Curaçao.

L&H gaat verder als zelfstandige werkmaatschappij. Experience directeur Jeroen de Vries benadrukt dat alle vestigingen van L&H behouden blijven. Vrijwel alle medewerkers behouden hun baan.Wel is het de bedoeling om de locaties in Utrecht en Nieuwegein te ingegreren.'Maar dit is een beweging die L&H zelf al heeft ingezet.' De overname betekent voor Experience een extra omzet van naar verwachting 25 en 30 miljoen euro.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie