Gezonde snoep

Leaf (bekend van Sportlife, Venco en RedBand) brengt 'gezond' snoep op de markt. Hun 'Truly' is premium gepositioneerd. Leaf hoopt ermee een extra graantje mee te pikken van de gezondheidstrend.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Maar als Leaf lekker snoep kan maken met veel minder suiker, waarom verkopen ze dan nog ongezondere snoep? Nemen ze de groeiende bezorgdheid van consumenten om hun gezondheid wel serieus genoeg?

Als ze niet snel hun business over de volle breedte gezonder maken, zullen ze over pakweg tien jaar misschien wel eens helemaal out-of-business kunnen zijn.

Snack- en snoepmomenten zullen dan serieus overgenomen zijn door categorieën die veel geloofwaardiger 'gezondheid' kunnen claimen.

Denk aan zuivel, granen, noten, fruit, vruchtgroenten, drinks en soepen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie