Nieuwe Code Telemarketing van kracht

Met ingang van deze maand zijn nieuwe regels voor telemarketing van kracht geworden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de herziene Code, een initiatief van brancheverenigingen DDMA en de Klantenservice Federatie (KSF), zijn de regels voor telemarketing verduidelijkt en aangescherpt.De Code Telemarketing is opgesplitst in een Gedrags- en Reclamecode. De Reclamecode geldt voor het hele Nederlandse bellend bedrijfsleven, maakt deel uit van de Nederlandse Reclame Code en wordt gehandhaafd door de Stichting Reclame Code (SRC). De Gedragscode omvat onder andere technische standaarden, maar stelt vooral eisen aan de kwaliteit van gesprekken. De Gedragscode zal worden gehandhaafd door brancheverenigingen DDMA en KSF.

Organisaties die nog niet hebben gecontroleerd of zij aan de Code Telemarketing voldoen, kunnen de Code op de website van DDMA en gebruik maken van de van de SRC.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie