Philips adverteert met reviews van bloggers

Banner maakt koppeling tussen merkboodschap en influencers.

Influencer Ad-banner is de naam die het bureau aan het nieuwe bannerformat heeft gegeven. De Influencer Ad-banner bevat vier afbeeldingen van influencers die een merk of product hebben gereviewd.  Met een klik op één van de afbeeldingen belandt de consument meteen op de bijbehorende blog of vlog of op een relevant social-mediakanaal. 

Hot Pink Media ontwikkelde de toepassing, omdat bloggers en influencers  een grote rol spelen in het aankoopproces van de consument. &;Naast de reguliere advertisingopties wordt native advertising steeds belangrijker. Merken willen met eigen content hun verhaal vertellen, omdat ze merken dat dit werkt,&; licht Janine van Tulder van Hot Pink Media toe. 

De eerste campagne met de Influencer Ad is van start gegaan in samenwerking met Philips en mediabureau Carat. Het gaat om een campagne voor het Philips Lumea lichtontharingsapparaat.

 

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie