Ad Pepper voor het eerst winstgevend

Online marketingorganisatie Ad Pepper Media International is er in het derde kwartaal van dit jaar voor het eerst in geslaagd winst te maken (20.000 euro).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Vandaag presenteert de organisatie haar cijfers. In dezelfde periode in voorgaande jaren was het resultaat nog negatief (‒1,69 miljoen euro).

De positieve trend is het resultaat van kostenbesparing en verbeterde bruto winst, alsmede duidelijke verbeteringen in omzet. De positionering van de organisatie als een internationale aanbieder van digitale marketingoplossingen, de lancering van nieuwe dm-producten en de expansie naar technologische diensten hebben zich bewezen als succesvol. ‘We zijn verheugd over deze bevestiging van ons harde werk zover, zeker in een tijd waarin het kaf van de koren wordt gescheiden’, zegt ceo Ulrich Schmidt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie