Albert Heijn terug in landelijke kranten

Albert Heijn gaat zijn aanbiedingen weer aanprijzen in landelijke dagbladen. De supermarktketen zal in ieder geval tot eind dit jaar (dus niet structureel) adverteren in de kranten van PCM Uitgevers en De Telegraaf.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

‘Er is op dit moment geen sprake van een structurele terugkeer, Albert Heijn heeft wel een aantal advertenties gereserveerd', aldus een woordvoerder van PCM. Ook een woordvoerder van De Telegraaf bevestigt de terugkeer van AH in zijn advertentiekolommen. PCM wil niet zeggen om hoeveel advertenties het gaat, maar meldt wel dat het aantal kleiner is dan toen Albert Heijn nog regelmatig reclame maakte in de landelijke kranten.

Het supermarktconcern schrapte twee jaar geleden zijn wekelijkse advertenties in de dagbladen om zich te richten op folders en reclame op de radio en televisie. Albert Heijn week daar begin dit jaar vanaf met een incidentele krantencampagne over de prijsverlaging van ongeveer driehonderd artikelen (ANP).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie